Probeer deze lessen uit!

Heb je een zittend beroep of moet je juist veel staan? Dan is een goede houding noodzakelijk om je rug gezond te houden. Met de Pilates Balans & Kracht oefen je een mooie houding en train je de spieren die hier belangrijk voor zijn. Wanneer je nog niet veel ervaring hebt met Pilates is dit dé workout voor jou! Je kan daarna doorgaan met de Power Pilates om nog meer kracht,- en spier uithoudingsvermogen op te bouwen.

Na Pilates Balans & Kracht kun je verder gaan met Power Pilates. Hierin train je intensiever de “core unit”, deze bestaat naast de buik- en rugspieren ook uit de bilspieren, heup,- en beenspieren. De grote bewegingsspieren van de romp zijn de buik, rug-en bilspieren, het middenrif en de bekkenbodemspieren. De kleinere dieper gelegen rug en buikspieren zorgen voor een stabiele houding, dat zijn de houdingsspieren. Als deze dieper gelegen spieren goed zijn ontwikkeld, zijn ze automatisch actief tijdens het bewegen. Bij de Power Pilates gaan we hier mee aan het werk.

Heb je gesport of doe je dat nog regelmatig? Ga naar de Bikini workout! Een reeks van korte en lange trainingen die elke dag je lichaam sterker maken en vet verbranden. Je ziet dat trainen met een handdoek of een stoel ook behoorlijk uitdagend kunnen zijn. Met alle trainingen geldt: let op de signalen die je lichaam je vertelt. Je mag je spieren voelen werken, maar ervaar je pijn, stop dan meteen. Het kan te zwaar zijn of misschien heb je een blessure. Raadpleeg altijd je arts of therapeut voordat je met een training begint.

Meld je nu aan!